Två eko-tävlingar

Genom att gilla LivingGreensfacebook-sida kan du vinna ett skönhetspaket från Urtekram. Jag använder just nu schampot och tycker att det funkar helt ok. Läs mer om tävlingen här.

Ekonördarna på Lyckobacken har just nu en tävling där du kan vinna en ekologisk blöjbadbyxa från Imse Vimse. Vi har haft denna blöjbyxa på E vid babysimmet och kan verkligen rekommendera den! Tävla här.

Bilden lånad från Redaktionsbloggen.

2 reaktioner på ”Två eko-tävlingar

  1. Har du testat balsamet? Vad tycker du? Jag blev negativt överraskad, tror nog jag kan sträcka mig till att det är det sämsta balsam jag testat: ingen ”effekt” och omöjligt att skölja ur helt. Det enda positiva jag kan komma på är väl den ”naturliga” doften.

    Handtvålen har vi också testat och den är jag istället mycket nöjd med och kommer definitivt inte att köpa någon annan så länge den finns i butiken. ”Lustigt” med så ojämn kvalitet i samma serie.

    • Vi har handtvälen hemma, men har inte plockat fram den ännu då den gamla fortfarande hänger på sista versen. Ska bli kul att se om vi blir lika förtjusta som du!

      Jag har testat balsamet också och mitt omdöme efter bara två tvättar är att det känns helt ok. Doften är dock mitt största minus, är ingen riktig hit hos mig. Lustigt att det kan vara så olika.

Kommentera

