Borta bra men hemma bäst

Så känns det verkligen när vi nu är tillbaka i lägenheten i stan. Visst saknar jag trädgården och sällskapet, men en barnsäkrad lägenhet och att få rå om sig själva är rätt skönt det med. Lantstället finns ju kvar och kommer allra troligast att få fler besök av oss i sommar.

Nu står uppackning på schemat och så småningom ska jag också ta mig an att svara på alla kommentarer jag har sett att jag fått, tyvärr funkar inte den funktionen i mobilappen.

2 reaktioner på ”Borta bra men hemma bäst

Kommentera

