Tävla med Ellas Kitchen och vinn en väska med smoothies

Som ni såg på packningslistan var Ellas smoothies något som vi skulle ha med oss på resan. E är superförtjust i dessa och eftersom de är ekologiska, har ett bra fruktinnehåll och att enkla att ta med så känns det helt ok att köpa dessa då och då när vi är på språng.

Nu har Ellas Kitchen och TerraCycle (som du väl återvinner era Ellas-förpackningar hos?) en tävling där du kan vinna en väska gjord av återvunna Ellas-förpackningar. Hela 50 vinnare får en väska med tio smoothies. Inte helt fel! Tävla kan du göra här till och med 15 augusti.

5 reaktioner på ”Tävla med Ellas Kitchen och vinn en väska med smoothies

  1. Ingen tråkig vinst! Ska ta mig tid att tävla när jag parkerar ”ordentligt” vid datorn 🙂 Hoppas att ni har det bra borta på resan, och att ni får mötas av finare väder när ni kommer hem än det som har landet i järngrepp just nu..

    Sv: Så tänker vi också, tänderna ska borstas, men vi försöker undvika tvång så långt det går, då blir det ju bara ännu tråkigare till nästa gång.

    Haha, ja magen på headerbilden ser ju ut som en liten plutt nu..Och ändå tyckte jag att den då kändes så VÄLDIGT stor 😉

    • Idag är det ju faktiskt helt ok väder. 🙂 Och bra har vi haft det. 🙂 Hoppas på en vinst för er då.

  2. ar inte plast forpackat OTROLIGT o-eko? kolla in plastriot! barn kan ata vad vi ater pretty much (forutom salt da) det ar o-eko att slosa pengar pa sana grejer som ellas plast forpackad mat. ta med en frukt om du ar ute pa sprang istallet. det ar inte svart.fran 1 ar kan barn ata som dig

    • Jag tycker både och, som du kanske förstår eftersom jag tipsat om tävlingen. Klart att det är enkelt att ta med en frukt och när E var mindre tog jag ofta med egengjord fruktpuré i en glasburk. Men många tycker att det är smidigt att ha med någon typ av förpackad mat/fruktpuréer och då är jag glad att det finns ekologiska alternativ som dessutom har ett system för återvinning av förpackningarna. Nu på det trånga flyget var jag glad att vi hade dessa med oss eftersom det kan bli rätt kladdigt när E äter frukt och dessa slurpar hon smidigt i sig. Dessutom fick hon dessa vid start/landning när det rekommenderas att låta barn suga i sig någonting för att minska risken för ont i öronen. Men ”till vardags” får E oftast annat, t ex en frukt.

  3. Vilken härlig tävling, jag gick in och tävlade på en gång, just för att det är verkligen är min grej med återanvändning.

    whitemaskgirl.wordpress.com

Kommentera

