Bygel-premiärer

Häromdagen testade vi att sätta på bygeln på vagnen. Vi har inte tyckt att hon behövt den tidigare då hon alltid varit selad (vilket hon är nu med, men men, kul att testa). Den används dock inte att vila armarna på utan tydligen är benen i större behov av lite stöd. Kan dessutom berätta att när jag kollade till henne efter att ha tagit fotot så hade hon somnat! Tydligen väldigt skön pose…

Imorrn tänkte jag nog göra en annan bygel-premiär, nämligen att ta bort den från tripp trapp-stolen. Hon har suttit utan bygel nu två dagar när vi lunchat hos vänner som har lite större barn och det har funkat superbra. Dessutom klättrar hon upp i stolen själv nu för tiden, och då känns det mer riskabelt när hon ska ta sig över och ner i bygeln.

7 reaktioner på ”Bygel-premiärer

  1. Haha, en blivande gymnast måntro? 🙂 Det är lustigt att de kan somna i de märkligaste positioner..Lealösa små varelser 🙂

    Sv: Ja, någon här hemma har visst fått pippi på altaner..Lider med er som inte kan kliva ut på balkong eller trädäck, nu när jag vant mig vid det skulle det kännas konstigt att vara utan.

  2. Hihi så gör mina barn också 🙂 Julia brukar dessutom försöka sätta upp fötterna på Philips sits när de åker vända mot varandra 🙂

  3. Sv: Tack, det ska jag ha. Det känns superlyxigt med dagar lediga tillsammans alla tre. Snart är det ju en till som vill ha uppmärksamhet, så den här sommaren är helt och hållet Astrids 🙂

Kommentera

