Treårsfirande

Idag firar jag och maken treåring bröllopsdag. Tänk att det var tre år sedan vi stod där och sa ja till varandra!

Två årsdagar har vi firat sedan dess. Första året vi ute och åt middag, inte så avancerat då jag var ganska nygravid med E (läs: illamående) och min pappa var sjuk. Andra året var E så liten och vi hade bara provat flaskan någon enstaka gång så då hoppade vi över barnvaktandet och hade en lugn grillkväll på lantstället istället. I år har vi bokat barnakt och ska gå ut och äta på tu man hand. Ska bli väldigt trevligt.

Bilden är på min brudbukett, med pioner och rosor från mormors trädgård.

12 reaktioner på ”Treårsfirande

  1. Grattis på er dag!! Hoppas ni får det riktigt mysigt!! Vi firar nästa månad vår 5:e bröllopsdag, hej vad åren går! 🙂

    Kramen!!

  2. Grattis på läderbröllopsdagen! Vilken fin bukett, gissar att det var brudbuketten? Hoppas att ni får en fin kväll 🙂

    Sv: Jag gjorde en fotobok från graviditeten med Astrid som jag beställde på smartphoto.se, tyckte att deras program var lättarbetat och fick en riktigt fin rabattkod 😀

    Hoppas att du hinner haffa glassbilen och får dig ett paket strutar 🙂

    • Tackar tackar! Ja, det var min brudbukett som jag gjorde själv med blommor från mormors trädgård. 🙂 Hade riktig tur att pionerna var senare än vanligt, det är en av mina favoritblommor.

  3. Grattis! Brudbuketten är ärligt en av de finaste jag sett! Enkel, personlig och doftade troligen helt galet gott!

    Kram//

    • Tack så mycket! Jag är själv väldigt nöjd med buketten, kan inte förstå att jag gjorden själv. 🙂

  4. Grattis!

    Sv
    Jag är så oerhört tacksam över att att fått vara gravid och nu ha mina barn under denna tiden. Hade varit oerhört jobbigt annars…

    • Tack, och jag håller helt med dig. Vet inte vad jag hade gjort annars när det förra året föddes två kusiner till E och sju (och då har jag säkert glömt någon) barn i bekantskapskretsen.

Kommentera

