Gravidtips

Jag hade tänkt att jag skulle bli en smoothiemamma under sommaren som serverade både mig och E supergoda smoothies, sprängfyllda med nyttigheter som både barn och mamma kan behöva. Det har inte riktigt blivit av än på grund av att jag mått fruktansvärt illa, men förhoppningsvis kan planerna komma igång nu när jag börjar må bättre.

Här finns två recept på supernyttiga smoothies som passar perfekt för den blivande mamman, och ett recept på powerbars (som jag också planerar att göra):

Lilla matderivéns Mama mojito smoothie

Lilla matderivéns Mama to be power bars

Ekonördarna på Lyckobackens preggosmoothie

Bilden är lånad från Lilla Matderivén

2 reaktioner på ”Gravidtips

Kommentera

