Tester på gång!

Häromveckan fick jag hem de nya deodoranterna från Rosenserien då jag reklamerat den tidigare versionen, och nu när min Soapwalla-burk börjar vara på uppehällningen är det dags att testa. Jag hoppas innerligt att den nya formulan är lika bra som den gamla var en gång i tiden, innan de gjorde om den för att kunna Svanen-märka.

Recensioner kommer! För övrigt ska jag försöka att få till lite mer recensioner nu framöver, har provat på flera nya produkter under sommaren som jag tänkte skriva om.

Kommentera

