Veckans IN:UT

IN:
2 tröjor, gåva
1 par shorts, Tradera

UT:
2 böcker, gåva och Stadsmissionen
2 halsband, Stadsmissionen

Resultat: -1

Ytterligare en dubbelvecka. Då jag glömde datorn i urpackandet av mammas bil efter landetvistelsen och fick tillbaka den först senare så glömde jag helt bort veckans IN:UT. Lite in på klädfronten då jag ju växer en del nu. Shortsen som jag tyckte var ett fynd på Tradera var dock alldeles för stora, så det blir till att sälja eller ge bort dem.

 

4 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Ja, nu börjar tiden då det användbara innehållet i garderoben krymper snabbt och drastiskt..Jag längtar efter byxor som sitter bra!

    Sv: Det kändes som en befrielse att bli av med den då vi väl bestämt oss, trodde aldrig att det skulle gå så snabbt 🙂

    • Ja, och jag tycker ju att jag borde ha nog med kläder efter då jag väntade E, men bara att det skiljer en månad gör att jag plötsligt har behov av somrigare mammakläder än förra gången. Och det där med byxor är ju ett gissel, har budat hem ett par på Tradera nu som jag hoppas ska vara bra!

  2. Tack, finaste, för dina tips!!!
    Åt ni pajerna kalla då , eller hur höll ni de varma? Tycker sånt är så svårt…

    Hoppas du har en fin kväll.
    Många kramar ❤

    • Vi hade tomat- och ostpajer och de funkar att äta kalla, men jag har för mig att vi värmde på de lite innan, bara för att det inte skulle bli kylskåpskallt.

Kommentera

