Dagens lekparksbesök

En annan rutin vi har fått in (apropå gårdagens inlägg) är ett lekparksbesök om dagen. Här leker E i sandlådan med sina sandleksaker från Green Toys. För den som också vill köpa återvunnna bpa-fri plastleksaker kan jag tipsa om att Lekmer rear dessa.

4 reaktioner på ”Dagens lekparksbesök

  1. Tack för tips! A har båtkannan i badet och den är suverän. Har varit sugen på hink-setet, men hon fick ett annat (hemskt med Hello Kitty, men ändå) så det har inte blivit av… Båtkannan har jag hur som helst tänkt ge till en blivande ettåring och det där blir ju billigare än från ekokul…

    • Egentligen tycker jag att det är trevligare att stötta en renodlad ekobutik som Ekokul, och jag priset avgör ju också, särskilt när vi bara ska beställa en sak och frakten blir så stor del.

      Båtkannan ser ju rolig ut, och jag har även funderat på om E inte skulle uppskatta stack’n’cupsen att leka med i badet, men de fanns inte hos Lekmer.

Kommentera

