Mer gravidinlägg?

Ändå sen vi började prata om ett lillsyskon mer på allvar jag och maken, så har jag även bloggat om mina tankar och sedan om graviditeten på en annan blogg, som varit vikt bara för detta. Men nu börjar jag känna att det är lite mycket att bolla två bloggar på samma gång och funderar på att flytta gravidinläggen hit. Det är inte så mycket som skrivs där nu, mest veckoinlägg om vad som händer varje vecka med den lilla, och så lite magbilder. Vad säger ni som läser här, är det något som ni skulle gilla om jag flyttade hit istället?

Ungefär såna här bilder, som visar hur magen ser ut i mina hemmamjukisar. 🙂

12 reaktioner på ”Mer gravidinlägg?

  1. Inte heller jag har något emot det. Läser gärna om det.

    Tack för din kommentar.
    Ja, det var onödigt av personen att säga så, men idag har jag skakat av mig orden och försöker fokusera det jag håller på med istället.

    Kramar

  2. Ja! Mer preggoinlägg 🙂

    Sv: Får se om det här blev vår sista kväll på tumanhand (fast med vänner) eller om vi hinner med ett biobesök innan det är dax. Det känns superskönt att Astrid är så trygg hos farmor och farfar, det är dem som ska ta hand om henne under bb-tiden 🙂

    Ett angenämt hoppsan 😉

Kommentera

