Shoppat

Kombinationen tight månad och behov av massor av saker inför förskolestarten för barnet (och några för mig) är ju inte riktigt en bra kombo. Tur då att vi lyckats kompensera det hela med en kombo av rea och presentkort!

Jag var på en shoppingrunda och kom hem med följande:
1 par gummistövlar till mig (har letat efter de rätta sen förra sommaren tror jag eftersom de jag har nu ger mig skavsår)
1 par tygskor till mig (har slitit ut de förra, riktiga favoriter)
1 par jeans till E
1 regnjacka till E

Presentkorten räckte inte helt till, men för allt ovanstående behövde jag inte ens lägga till en hundring. Känns inte helt fel. Dessutom är två tröjor på väg hem till mig som jag beställt med ett presentkort jag vunnit för ett tag sedan och som gick ut snart.

Nu hoppas jag bara kunna hitta resten av sakerna som E behöver på loppis!

2 reaktioner på ”Shoppat

Kommentera

