Amningströjor från LoveMilk

Tidigare i somras vann jag ett presentkort hos LoveMilk som gör amningskläder i ekologiska material. Då det är ett litet tag kvar till amningstiden så har jag dragit ut på beställandet en tid, men nu slog jag till. I rättan tid eftersom de rear en del plagg, så nu fick jag två tröjor trots att presentkortet annars bara skulle räckt till en! En svart och en randig blev det. Gissa om jag kommer att bli snygg i dessa i vår och sommar? Hoppas nu bara att amningen funkar lika bra som med E.

6 reaktioner på ”Amningströjor från LoveMilk

Kommentera

