Veckans IN:UT

IN:
2 tröjor

UT:
3 cd-skivor

Resultat: -1

Jag fortsätter att lösa in presentkort och nu var det två amningströjor som kommit med posten (som jag bloggade om häromdagen). Lite tidigt, men kombon av rea och att presentkortet gällde sex månader gjorde att jag slog till.

På ut-fronten har jag börjat sälja av gamla cd-skivor på Tradera. Det blir ju inte några större summor, men säljbart är det absolut. Hoppas på flera skivor på ut-listorna framöver.

4 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Hur var tröjorna i storlek? Är väldigt sugen på att beställa och prova, men tycker att det är så svårt att veta hur de ska passa..Och så är jag för bekväm för att skicka fram och tillbaka om de inte skulle sitta bra 🙂

    Sv: Jag gissar och hoppas att jag ska fastna snabbt i Mad Men, tycker att det är så skönt att ha något serie att kolla på nu under hösten. Och gissningsvis kommer det ju bli lite tid i soffan med bebis om kvällarna framöver 🙂

    Ska nog boka en klipptid i veckan, men är nog för feg för lugg..Men en bit på längden blir det nog 🙂

    • Jag tycker att de var normala i storlek. Var lite svårt att prova nu tycker jag när magen är så stor (säger jag nu, haha), men jag tyckte det med ögonmåttet i alla fall. 🙂

    • Det har varit lite olika, mellan 9 och 50 kr. Inte världens bästa pris, men om jag jämför med att lämna de på stadsmissionen (som är alternativet) så är det ju nåt ändå. Och 10 skivor för 10 kr styck blir ju en hundring ändå. Har kollat med skivbörs, men inte ens min signerade Kent-skiva ville de ha, det ska tydligen vara väldigt speciellt för att kunna sälja där.

Kommentera

