Loppisdag!

Idag har jag planerat in en heldag på loppis! 2 km loppis arrangeras mellan stationerna Aspudden och Örnsberg och det är fullt med prylar däremellan. Jag har varit på denna två år nu och varje år gjort rejält med fynd. Stockholms bästa loppis skulle jag nästan kunna våga mig på att säga.

Kanske dyker det upp ett inlägg om loppisfynd senare idag. 🙂

10 reaktioner på ”Loppisdag!

  1. Vilken rolig loppis det lät som! Önskar det fanns mer större varianter hos oss, gärna en i månaden 😉
    Hoppas du fyndat duktigt!

    • Nu dröjer det nog till nästa, brukar tyvärr vara ett sommarfenomen det där. Men fynd har jag gjort. Hade tänkt lägga upp en bild nu ikväll, men vi hann bara hem och lämna av grejerna och sen iväg på middag och så kom vi hem nyss. Så det blir bums isäng för att vara pigg imorrn på jobbet. Men bilder kommer absolut, kanske imorrn om jag hinner då.

    • Det är skräckblandad förtjusning eller vad man säger. Både roligt och jobbigt på samma gång.

    • Ja, jag gjorde en del fynd som jag tänkte blogga om, men nu måste jag lägga mig istället så det inlägget får vänta lite.

  2. Kul att du fyndade!

    Funderade ett slag på att åka dit men bestämde mig för att vänta och se vad vi får ärva och låna av släkten innan vi shoppar på oss mer barnsaker.

    Ses på onsdag!

Kommentera

