Veckans IN:UT

IN:
1 kofta
1 fleccejacka
1 klänning

UT:
1 cdskiva, Tradera

Resultat: +2

Som ni förstår är det dagens loppis som skapat en plusvecka. Jag lyckades både hitta en mammakofta och en mammafleecejacka från POP till helt ok priser och jag behöver verkligen lite varmare kläder nu. Jag har alla mammakläder kvar från när jag väntade E, men just koftor och tjocka tröjor saknade jag verkligen redan då.

Annars blev det mest barnkläder fyndat. Jag hade tänkt lägga upp ett inlägg om fynden nu under kvällen, men hann bara hem och lämna av grejerna och sen var det dags för middag hos min mamma och vi kom inte hem förrän vid tiotiden. Kanske dyker det upp några bilder under morgondagen, får se hur tiden ser ut imorrn.

Kommentera

