Rutiner var det ja

Förra veckan var tuff, men vi fick ihop det bra tack vare rutiner och vår planering.

Därför känns det extra illa att på gå in i den här veckan med minus på sömnkontot, bara en halv matlista, full återvinning och en hel massa på att-göra-listan. Ikväll tror jag dock att jag satsar på det första av de uppräknade och lägger mig tillsammans med E. För utan sömnen blir det svårt att få till något annat.

6 reaktioner på ”Rutiner var det ja

  1. Heja er! Här är matlistan åtminstone i ordning, men inget är handlat. Och återvinningen är full (och har så varit ett tag), men det får ordna sig helt enkelt.

  2. Här är återvinningen tom så det ekar (halleluja), men matlista har jag inte ens börjat med..Håller med dig om att prioritera sömnkontot!

    Sv: Det är så kul att ha kvar och jämföra hur mycket som händer mellan varven, man ska bara komma ihåg att fota också! Astrid som var en liten plutt bredvid från Hugo på första kortet är nu ikapp på längden, det jämnar ut sig med tiden 🙂

    • Ja, det hjälper liksom inte om man försöker prioritera det andra om man ändå är så trött. Skulle handla igår och trots lista så kom jag hem utan en av de viktigaste ingredienserna. Märkte att jag hade sjukt svårt att fokusera i affären.

    • Tack för tipset! Jag har mjukisdress därifrån, och den är helt fantastisk. Just nu ska jag hålla lite i pengarna (behöver mer någon typ av jacka som funkar med mage), men kanske är det någon annan som vill beställa. Får kanske uppmärksamma det i ett eget inlägg. 🙂

Kommentera

