Hemmadag

Den där förkylningen som jagat mig snart tre veckor nu, har till slut kommit ikapp. Idag blir det en hemmadag med mjukiskläder och mycket te. Det är inte helt lätt när jag hela tiden ser saker som skulle behöva fixas, men jag försöker verkligen att ta det lugnt och istället få ut fixarlustan med sådant som kan göras sittande i soffan. Som att redigera bilder, namna ännu mer kläder och lägga ut annoser på Tradera.

4 reaktioner på ”Hemmadag

  1. Hugaligen, hoppas att du kryar på dig snabbt! Låter bra med stillsamt nyttighetsgöra, jag blir iallafall lite piggare av att få något ”vettigt” gjort 🙂

    Sv: Det är så kul när de vill vara med i matlagning, städning osv. Allt blir roligare med rätt sällskap, även om det ibland skulle gått betydligt snabbare och varit enklare om man var solo 🙂

    • Ja, det hoppas jag med… Och visst blir man piggare av att känna sig lite nyttig i alla fall, även om det kan vara trevligt att bara ligga och läsa en bra bok hela dagen det med.

Kommentera

