Tre lästips

Tre lästips från bloggar i veckan:

Underbara Clara skriver om att bli ekonomiskt oberoende.

Öppet brev till Göran Hägglund och Socialstyrelsen – nationella riktlinjer vid minskade fosterrörelser, hos Anne utan E.

Svar på Kemikaliefrågor hos Fröken Ekoreko.

Tre viktiga ämnen på helt olika sätt.

4 reaktioner på ”Tre lästips

  1. Ang punkt 2, från v37 tillhör man ju förlossningen. När jag hade minskade fosterrörelser med Lovis ringde jag inte till mvc utan till BB. De sa att jag skulle komma direkt. Efter ul, ctg o undersökning sa de att om det kändes så igen skulle jag åka in direkt.
    Jag hade ju inte nån relation alls typ med min BM o hade nog aldrig kommit på tanken att ringa henne faktiskt.
    I efterhand har jag hunnit tänka på allt som kunde ha hänt men det slutade ju lyckligt i vårt fall.

Kommentera

