Om barnet själv får välja…

…så skulle den ständiga outfiten här hemma vara stövlar, vantar och mössa. Gärna matchat med avsaknad av byxor och tröja.

9 reaktioner på ”Om barnet själv får välja…

    • Man ska väl vara glad att det inte är tvärtom, nu är hon ju alltid kitad för dåligt väder i alla fall. 🙂

  1. Haha! Goding! Samma plagg är populära här hemma, och trosor som är den riktigt stora favoriten.

    Sv: Ja, det är nästan läskigt nära, inatt kändes det verkligen att vi närmar oss, tror att jag skulle behöva året ut för att förbereda mig mentalt innan Åttan kommer 😉

    • Trosor har vi inte testat här hemma än, men jag kan verkligen förstå att det är en favvo.

  2. Jag känner igen det där med stövlarna men annars vill min yngsta dotter vara helnaken jämt. Men har man inget på fötterna gör det ju ont när man går på gruset…

Kommentera

