Veckans IN:UT

IN:
Ingenting

UT:
Ingenting:

Resultat: +-0

Äntligen en nollvecka! Även om det hade varit skönare med lite saker som åkt ut, så känns det bra bara att ingenting kommit in då det har varit mycket sånt de senaste veckorna. Och mer kommer det att bli. Jag inser att vi inte ens i den bästa av världar kommer att hinna få till en flytt innan den lilla kommer, och då har vi bestämt oss för att fixa lite saker här hemma för att underlätta tvåbarnslivet. Så lite saker till hemmet kommer att dyka upp här de närmaste veckorna, men förhoppningsvis kan jag rensa lite samtidigt.

2 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Det måste verkligen ha känts bra. Jag är i ett stadie där jag egentligen skulle vilja få ut allt men en del saker får jag ha kvar som mysfaktor tror jag.

Kommentera

