Anledningen till att jag fick laga mat ostört idag

Ja, är det tyst för länge hittar de uppenbarligen alltid på hyss…

6 reaktioner på ”Anledningen till att jag fick laga mat ostört idag

  1. Haha! Jag tror också att det var katten 😉

    Sv: Tack så mycket, och du gissade riktigt bra 🙂

    Förlossningen blev fantastiskt bra! Minst lika bra som sist, det kändes som att vi födde barn, och personalen var bara med i bakgrunden. Inte som med Astrid då vi hade med funderingar och var glada att ha dem nära 🙂

    Haha, tur att vi bägge har bra smak när det gäller namn 😉

    Det är ju nu så självklart att det var just hon som gömde sig i magen..det hade ju inte kunnat vara någon annan! 🙂

    Första mötet mellan systrarna var så fint, så otroligt att det finns någon som är så liten som storasyster är, och som ändå rymmer så mycket kärlek 🙂

    Med Astrid hade jag ont i svanskotan i ungefär två månader, och då trodde de att jag hade knäckt den. Den här gången hördes det, så det var inget tvivel om saken. Man gör ingenting åt det, utan det läker av sig själv med tiden. Bara att härda ut och snusa bebis om det gör ont, då kommer man ihåg hur väl värt det var 😀

    Att bygga bo i soffan hör nog till småbarnstiden till för de flesta 🙂 Jag känner att det är rätt skönt med höst, kunna tända ljus och krypa ner i soffan utan att tänka på att man borde passa på att vara ute under varma, ljusa sommarkvällar 🙂

Kommentera

