Helg fullspäckad med roligheter

Vilken fantastisk helg jag har haft! Fullspäckad med roligheter, och samtidigt en hel del nyttigheter. Förutom att jag hunnit med att dammsuga, tvätta, plocka undan och diska en hel massa disk så har jag varit på Ekomässa, vi har haft middagsgäster (som har ett barn som är ett halvår äldre än E som hon fick också sitt roliga) och jag har fikat med en vän som jag inte träffat på evigheter. Det enda jag inte har hunnit med är att blogga och läsa bloggar, men det senare får vänta för nu ska jag försöka ha lite kvalitetstid med maken innan läggdags (läs: Solsidan och urgod smultronglass). Hoppas att du också haft en bra helg!

3 reaktioner på ”Helg fullspäckad med roligheter

    • Ja, verkligen! Jag känner att jag inte hunnit med det där med att umgås med vänner den senaste tiden, så det var skönt att få tanka lite social samvaro.

  1. Härligt! Jag gick ut hårt med fina vänner över på middag i fredags och en lördag ute i det fina vädret men sen blev det feber och sängen på söndagen tyvärr. =(

Kommentera

