Veckans IN:UT

IN:
1 mössa, vinst
1 bok, gåva

UT:
1 skor

Resultat: +1

I veckan har jag faktiskt hunnit rensa en del, men det blev ändå plus den här veckan då jag inte har haft möjlighet att gå iväg med kassen till Stadsmissionen. Dessutom har jag rensat ut och fått iväg mycket som jag inte räknar på in och ut-listan, men som gör skillnad här hemma. Framför allt barnsaker och tidningar.

På in-listan hamnar den här veckan bara saker jag fått. Bagus-mössan som jag vann hos Ekonördarna på Lyckobacken, och en bok jag fick på EcoNow-mässan.

Kommentera

