Recension deos från Rosenserien

Deodorant Rosenserien, 100 ml, 189 kr hos Bodystore

Nu har jag och maken kört på Rosenseriens nya deos i sprayform ett ganska bra tag. Överlag tycker jag (och maken) att bägge deosarna funkar bra, de klarar vardagen helt enkelt. När tempot blir högre hänger de dock inte riktigt med och jag har ett par gånger känt mig ofräsch efter en heldag i farten.

Sedan måste erkännas att jag och sprayformen inte helt kommer överens. Det är svårt att dosera och jag tycker att den tar lite väl lång tid på sig att torka.

På plussidan finns dock att doften är trevlig och att deon känns väldigt dryg. Vi har använt dem flera månder och i min deo finns ungefär 3/4 kvar.

Betyg: 3,5

5 reaktioner på ”Recension deos från Rosenserien

  1. Har du tips på nån deo som är bättre? Alltså nån som klarar ett högt tempo hela dagen nu? Min ekodeo som jag har nu hjälper typ inte ett dugg.

    • Det var ju intressant. Jag har varit skeptisk till det här med hemgjorda deodoranter då jag inte orkar med massa pill, men det här var ju ett enkelt recept. 🙂

Kommentera

