v.32 (31+0)

Nu ska den lilla väga två kilo och vara cirka 44 cm lång. Inte konstigt att det känns som att hen försöker att bryta sig ut ibland. För mamman ska viktökningen nu ta fart ordentligt. Hittills är jag uppe i 12 kilo plus, får se om jag slår de 18 som jag gick upp med E. Är inte superkul att bli tyngre och tyngre, men efter E gick jag ner väldigt fort så jag hoppas på samma sak nu. Känns hur som helst skönt att vi passerat tio-veckorsgränsen för hur lång tid som är kvar.

6 reaktioner på ”v.32 (31+0)

  1. En annan som inte riktigt hinner med o uppdatera sig längre hos favoriterna slinker in och utbrister: Så fin du är! Magen har verkligen växt sen sist jag såg magbild 🙂

  2. Jättefin mage Jenny!! Och grattis till allt! Vilken bra sida du har 🙂 tycker dina tips är superbra! Kram Kristina (fr Ume-tiden )

    • Tack! Vad kul att höra av dig, hoppas att allt är bra med dig. Kul att du gillar bloggen dessutom. 🙂 Kram!

Kommentera

