Morgonens foton

20121101-074805.jpg

Varje busstur till jobbet på morgonen är det en överraskning att kolla in vad som fotats/filmats på mobilen. E vet nämligen precis var jag gömt den under madrassen (använder väckarklockan så jag vill ha den nära) och hon går direkt dit och tar den.

Fotot här visar mamman som gör i ordning mackor.

2 reaktioner på ”Morgonens foton

  1. En sann konstnärssjäl som siktar på det abstrakta ser jag 😉

    Sv: Elsa hälsar tack, både för månadsgratulationen och namnsdagsgratulationen! Och jag kan inte riktigt förstå att en hel månad redan gått..Hjälp.

    De matchande dressarna kommer från Lindex, finns i rosa/rött och vit/svart 🙂 Vår vecka har varit ganska intensiv men VÄLDIGT rolig med härligt umgänge. Imorgon blir det final med efterlängtade vänner och svärfamiljen 🙂

    Ja, BB är nog ingen höjdare, eller ens gjord för, att bära så stora barn..Tyckte mest att det var en rolig grej att prova 😀 Om Elsa visar sig gilla sele så blir det nog en ergo för oss med 🙂

    Har inte hunnit smaka glöggen än, men tänkte göra det ikväll..Dock sitter jag bredvid Astrid som inte tycks vilja somna på ett tag, så det gör ju att det blir svårt att ha min och Darlingens planerade myskväll i soffan..Kanske får dricka en kopp i sängen innan läggdax 😛

    • Ja eller hur! 🙂

      Om ni köper Ergo och funderar på begagnat – kolla gärna in det som skrivits om fejkergoselar så att ni inte går på en nit. Har länkat till några sådana inlägg här på bloggen. Förutom att det inte är så trevligt att köpa något som är fejk så tyckte jag att det var stor skillnad att bära när jag fick en riktig ergosele.

Kommentera

