Veckans IN:UT

IN:
Ingenting

UT:
6 matlådor

Resultat: -6

Jag brukar ju sammanfatta veckans shopping och rensning på söndagarna men då vi kom hem sent i söndags så valde jag att ligga i soffan med maken framför tv:n istället för att sitta vid datorn. 🙂

Resultatet var dock ett bra sådant, äntligen en minusvecka! Kom äntligen iväg till Stadsmissionen med våra gamla matlådor (och en hel del barnprylar men de räknas ju inte här). Jag hade hoppats komma iväg med mer hushållsprylar, men hellre få iväg det stötvis än att ha kassar stående hemma för att få så få rundor som möjligt.

 

En reaktion på ”Veckans IN:UT

  1. Svänger in o spanar lite vad du uppdaterat. Tycker dina in och ut-inlägg är intressanta. Det får en att tänka efter lite själv! Jag är dock mer en som samlar i många kassar innan jag kommer iväg – men har ju utrymmet för det iofs.

    Såg att ni blivit bjudna på middag häromdagen, såg inte dumt ut med rödbetor och chevré… mmmm!!

Kommentera

