Vecka 33 (32+0)

Tiden går bara snabbare känns det som. Känns som nyss jag sa ”10 veckor kvar!” och nu tickar det nedåt i rask takt. Räknaren (som jag inte lyckas installera på bloggen) visar 54 dagar kvar till beräknat datum, och det är ju faktiskt inte mycket.

Enligt Vårdguiden tänker många på förlossningen nu, och ja, tanken har slagit mig att jag ska genomgå en sådan igen. 😉 Häromdagen tittade jag på ‘”Barnmorskorna” på tv och då blev det hela bra mycket verkligare kan jag lova. Känns både läskigt, nervöst, spännande och roligt. Blandade känslor alltså. Jag har en hel del förhoppningar inför den här gången, men det är väl bara att haka på och se vad som händer när den lilla väl bestämmer sig för att komma ut. Jag ska till barnmorskan senare i veckan och jag gissar på att vi kommer att prata en del om förlossningen så jag kanske skriver mer om det då.

4 reaktioner på ”Vecka 33 (32+0)

Kommentera

