V.36 (35+0)

Nu när det börjar närma sig mer och mer finns det i princip bara en sak som jag har i tankarna – har den lilla vänt sig nu? Jag inbillar mig att jag kan ha hostat hen i rätt läge, för de senaste två dagarna tycker jag att hen inte ”tryckt ut” mot sidorna av magen så som varit vanligare tidigare, utan att jag känner mer nedåt ljumskarna och uppåt. Det kan ju vara önsketänkande också, och har jag riktig otur så har hen visst vänt sig från tvärläget, men med rumpan nedåt. Vilken spänning, jag kan inte riktigt bärga mig till barnmorskebesöket nästa vecka!

6 reaktioner på ”V.36 (35+0)

  1. Ni verkar haft en underbar helg. Barnfria och allt ;).

    Vilken fin tröja du har hittat =).
    Tyckte verkligen om den .

    Hoppas du haft en bra måndag, min har varit sådär.

    Kram på dig.

    • Ja, det är inte ofta vi har barnvakt, och jag känner inte att vi går miste om så mycket, men det är skönt ibland. Det gäller ju dessutom att ”passa på” nu då det troligen dröjer tills nästa gång.

      Roligt att du gillar tröjan, den shoppade jag faktiskt på Tradera när jag väntade E.

      Hoppas att din tisdag varit bättre än måndag.

      Kram!

  2. Håller tummarna för att den lilla lagt sig i färdriktningen. Och fina, fina magen, jag saknar min så mycket när man ser så tjusig du är med din 🙂

    Sv: Jag lyckades rädda bodyn, galltvålen var magisk som vanligt!

    Astrid hälsar tack..Hon har sina namnsdagar rätt tätt 🙂

Kommentera

