1 månad kvar!

lapptacksbitar

Idag är det en månad kvar till vårt beräknade datum, helt galet!

Dagen till ära har jag lagt min lediga fredagstid på bebisfixande. Känns som att en dag går fort men jag har ändå hunnit med en hel del känns det som:

  • Rensat i blöjhyllan så att småblöjorna också får plats.
  • Sytt ett till lakan till spjälsängen
  • Klippt till lapptäcksbitar. Jag sydde ett litet lapptäcke när jag väntade E och även om lillasyskonet skulle kunna återanvända den filten så känns det roligare om de får varsin sydd till sig. E:s täcke gick i grönt och gult, nu tänkte jag sy i blått och rött.
  • Köpt barnvagn! (För den som är nyfiken så blir det nog ett eget inlägg om vagnar inom kort.)

Dessutom hann jag lägga ut lite annonser och skicka lite paket med sålda saker. Behöver jag säga att jag är nöjd med dagen?

3 reaktioner på ”1 månad kvar!

  1. Mycket du hann med!

    Sv:
    jag försöker komma ihåg att logga ut från tradera på telefonen sedan signe nästan köpte kamerautrustning för många tusenlappar…

Kommentera

