Gissningarna

Har sammanställt en liten lista på era gissningar. De flesta gissar på efter årsskiftet (hurra) och att det blir en lillebror som är hyfsat stor. Är det fler som vill gissa så är det fritt fram! 🙂

De flesta har gissat på kön, vikt och längd men jag måste säga att det var kul med KIP som även gissade tiden. En sak som jag själv skulle kunna tänka mig att gissa på är om den lilla kommer att få blå ögon eller bruna. Jag har blå (grå) och maken har bruna och enligt arvslagarna så är det 50/50 för våra barn att få bruna eller blå. E har knallbruna och det syntes direkt när hon var nyfödd. Det ska också bli spännande att se om lillsyskonet blir mer likt mig, eftersom E är jättelik sin pappa.

27 dec
Carola – pojke, 3485 g

29 dec
Luiza – pojke, 3240g och 51 cm

30 dec
Emmi /Blaugage – flicka, 3650g, 52 cm

31 dec
KIP – 18.45, flicka, 3440 g och 50 cm

1 jan
Ingela – Pojke, 3920 g och 53 cm
Torunn – flicka, 3980 gram och 52 cm

2 jan
Sara – tjej,  3890 g och 52 cm

3 jan
Bambis mamma
BokklokKallo – pojke, 3950 g och 52 cm
My – pojke, 3330g och 51 cm
Lilla H:s mamma – flicka, 3860 g och 52 cm

4 jan
Hannovsky – pojke, 3984g och 51 cm
Helena – flicka, 3500 g, 51 cm

5 jan
Mamma Tea – pojke 3990 g, 52 cm

6 jan
Ekonördarna på Lyckobacken – Pojke, 4220 och 55 cm

5 reaktioner på ”Gissningarna

  1. Åhh, jag vill vara med och gissa såklart 🙂 Jag tror bebis kommer dyka upp den 5 januari. Och det är en tjej på 3795g och 51 cm. (Så, då vet du! ;))

    God Jul fina mamman!
    Kram

Kommentera

