Tre bra saker idag

bocker

  • Superfint väder och jag kom ut en sväng! Visserligen med lite dåligt samvete om att E får vara inne hela dagen istället att vara ute och leka i snön, men med en höggravid mamma och superförkyld pappa så är det tyvärr innelek som gäller just nu…
  • Min beställda bok hade kommit in till bibblan (dit promenaden gick). Dessutom lånade jag två böcker till E, vilket var en riktig hit, och innedagen blev plötsligt lite roligare.
  • Makens bror med familj är hemma från semestern! Känns betryggande att ha en backup-barnvakt inför förlossningen som bor så pass nära, och dessutom så betyder det att vi kommer att få ett väldigt trevligt nyårsfirande! (Om det nu inte blir så att nyår firas på bb.)
8 reaktioner på ”Tre bra saker idag

  1. Läste Sandbergboken nyligen. Bra men inte lika bra som första tyckte jag. Wirsen går inte hem alls hos vår E däremot. Oklart varför.

  2. Vi har konstant haft ett tiotal biblioteksböcker till A hemma sen vi väl kom igång och började låna. Suveränt! Jag sitter en del på vårt lokala bibliotek och pluggar så då är det enkelt att byta när vi föräldrar börjat tröttna… Hoppas maken kryar på sig fort! Och lycka till med det som komma skall!

    • Jag har varit dålig på att låna, men nu så! Förra gången jag var på vår bibbla var det väldigt utplockat på bilderboksavdelningen så då blev det inget med jag hoppas att det kommer att vara bättre framöver.

Kommentera

