Gott nytt år!

2012 har varit ett överlag bra år, en del motgångar på lägenhetsfronten som känts tuffa men vad är väl det mot möjligheten att få en ny familjemedlem! Jag hoppas dock på att 2013 blir ett bättre år och att vi då får både familjemedlemmen och lägenheten till oss!

Om jag ska ge några nyårslöften så håller jag gärna fast vid det jag skrev förra året, att försöka ”leva hållbart, i nuet och att försöka tänka positivt och att saker alltid löser sig”. Dessutom ska jag försöka att gnälla mindre.

Hoppas att det blir ett bra år för dig som läser här, med många önskningar som slår in!

En reaktion på ”Gott nytt år!

Kommentera

