Typiskt…

När bebisen för första gången sover riktigt bra på natten, ja då har mamman hostat sig klarvaken.

15 reaktioner på ”Typiskt…

  1. Hoppas ni är piggare nu och lite mer på sömnkontot! Är ju så typiskt att det alltid är något annat när de väl små sover fint! Kram!!

  2. Usch då. Hoppas du blir bra snart.
    Har hunnit uppdatera någorlunda på bloggen, men inte hunnit läsa så mkt, därav min frånvaro.
    Nu sitter jag dock och surfar runt lite, och såg att du kommenterat på mitt inlägg. Var bara tvungen att svara.
    Av någon anledning litar jag på att ditt tips är ett bra tips, vet inte varför, men min magkänsla säger det. De andra tipsen är oerhört bra, men redan beprövade och inte fungerande, kanske är det därför.

    Har tänkt på er en del, och undrat hur det är, så nu var det väl dags att kika in =).

    Hoppas ni får en bättre natt .
    Många kramar
    Luiza

    • Tack, vad kul att du litar på mina råd.

      Nu är vi hyfsat friska hela familjen i alla fall, känns väldigt skönt att vara tillbaka på banan även om hostan fortfarande är kvar. (Och btw – hosta som nyförlöst är verkligen inte att rekommendera…)

  3. Så typiskt! Hoppas att ni är piggare nu 🙂

    Sv: Kommer du till Boden så behöver du inte köpa kolorna själv, då ska jag köpa hem MASSOR och bjuda 😉 Dom är supergoda!

    Tack, blev riktigt nöjd med lampan, och det var ett lätt och roligt pyssel 🙂

    • Tack! Ett erbjuande om kola är ju inte helt fel, men lite väl långt att åka tyvärr. Annars hade det ju varit superkul med en mammaledighetsfika…:-)

Kommentera

