Kläder och färger

blatt

Den här lilla plutten växer så att det knakar och det börjar redan bli dags att plocka fram 56-kläderna. Tänk att det går så fort!

Lillebror har ju ärvt det mesta från E, men det har faktiskt blivit så automatiskt att de kläder vi använde mest till E är de lillebror haft på sig minst. När jag shoppade till E var jag inne i en brun period och till och med barnvagnen var brun. Färgvalet visade sig passa henne perfekt då hon har fantastiskt fina bruna ögon. Lillebror har blåa verkar det som, så det blir mer blått (och andra färger) till honom. Och så det faktum att jag är lite trött på brunt…

10 reaktioner på ”Kläder och färger

    • Jag hade bland annat en favoritbody som E hade jättemycket, men som hennes bror inte haft på sig en enda gång. Funderar på om den är så tätt förknippad med E? Barnen är väldigt lika till utseendet, så det kanske är ett omedvetet sätt att skilja dem åt?

  1. Kan tänka att det beror både på barn, årstid å känsla av vad som passar helt enkelt! Är f ö himla nyfiken på om lillebror fått nåt namn ännu?!

  2. Åh, de byxorna ser otroligt mjuka och fina ut och jag som ÄLSKAR ränder!!!
    Var är de köpta och när?

    Ja, tänk vad fort det går. Vad underbart det måste vara att få allt på ”repeat” en gång till, dock.

    Många, många kramar!
    Luiza

    • Det är från POP, men när de är köpta vet jag inte eftersom vi fått ärva dem av en kompis. Vi hade dem till E också, så jag skulle nog gissa på att de är 3-4 år gamla.

      Och ja, det är superhärligt att få vara med om det här igen! Lite tryggare i mammaskapet, men lite mindre tid att ägna åt den lilla och allmänt ”mammafikande”.

      Kram!

Kommentera

