Veckans IN:UT

IN:
1 par amningsinlägg

UT:
Ingenting

Resutat: +1

Det blev en bloggfri helg, så förra veckans resultat på in:ut-fronten kommer först nu. Inte så mycket har hänt, mina packade Tradera-paket väntar på betalningar så de går nog iväg först den här veckan. När vi var hos svågern med familj igår fick jag ett par tvättbara amningsinlägg av svägerskan, mycket välkommet. Behövs dock fler kan jag säga.

5 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Har du testat Minimera.se? Fick en förfrågan från dem att testa tjänsten gratis och sedan blogga om det positiva och negativa, men jag tycker de verkar ge så låg ersättning och att utbudet är något för smalt för min smak. Skulle vara roligt att höra din åsikt. Om du kontaktar dem kan du säkert få testa en påse gratis och blogga om det!
    /Maria

    • Jag fick ett informationmail om tjänsten, men vid den tidpunkten sparade vi alla barnkläder till lillasyskonet så då kändes det inte så aktuellt. Och ja, ersättningen känns ju rätt låg. De få plagg jag i dagsläget sålt (sådant vi inte gillade till E) har jag lagt ut på Tradera eller i POP-gruppen på FB.

      • Jag förstår! Vi har ju också mycket POP-kläder, och att lägga ut 200 kr i butik för att sedan få 20 kr för plagget känns inte som någon kul idé. Använder också hellre Tradera eller en gratis loppissida för Umebor som finns på FB. Bra tips med POP-gruppen på FB ju!

Kommentera

