Kalasförberedelser

Elsa_tva_ar

Tvåårskalas imorrn! Jag spritsar tårtdekorationer och bakar Lilla Matdérivens snälla godisbollar, fast chokladdoppade istället för rullade i flingor eller frön. Hoppas på gillande från gästerna.

godisbollar

6 reaktioner på ”Kalasförberedelser

  1. Åh, underbart!!! Hoppas ni får ett underbart firande och grattis till lill skruttan!!!
    Tror , helt klart, att era gäster kommer gilla fikat , och vad duktig du är med dekorationen [texten]. Otroligt.

    Beträffande din kommentar, så håller jag med, men det kan ju vara svårt för en vilsen själ som inte vet något. Likt mig.
    Dock försöker jag använda sunt förnuft, och om M nu får lite salt [vi pratar minimalt, kanske att hon får smaka vår mat ibland] så gör det inget, någon gång.
    Men jag antar att man måste ha en ”allt eller inget” princip, så att folk inte gör fel.
    För övrigt har hon ju väldigt bra tips, tycker jag =).

    Ha en underbar dag.
    Massa kramar
    Luiza

    • Tack tack, och ja, fikat gick hem och det var nog bara jag som kände mig dum att det bara var en sort bakat + tårtan. Det är ju så lätt att ha högre krav på sig själv än på andra.

      Kram!

  2. Men hurra på Elsas dag! 😀
    Jag har startat en ny blogg, jag älskar ju att blogga så varför inte, det handlar om att jag 1 gång/ dag bloggar om enkla grejer man kan göra för att leva hållbarare. Du är en av mina inspirationskällor! Får jag länka till dig?
    Du kan kika på http://365eko.wordpress.com/

Kommentera

