Tre länktips

Det är lite fullt upp just nu, så tiden har inte räckt till för bloggande de senaste dagarna. Så jag passar på att länka till några som har kunnat blogga och gjort det bra:

Doktor Cecilia skriver om varför Ebba von Sydow är en förebild när hon låter en barnflicka ta storasyster till förskolan.

På bloggen Livet behandlas del två i en serie om amningsamyter – denna gång om alkohol och amning.

Och så ett generellt tips om en bra blogg: 365eko som skriver om enkla ekotips.

2 reaktioner på ”Tre länktips

  1. Åh tack för länkningen! Jag börjar bli grymt taggad och filar på inlägg om nätterna när jag ändå inte kan sova… 🙂
    Läste om Ebba von Sydow inlägget, att folk orkar. Självklart kan jag känna en smula avund, men jag missunnar henne verkligen inte hjälpen. Och jag har ju världens bästa mamma/mormor som är min hjälte i vardagen. 🙂

Kommentera

