Bästa vändningen

te_o_choklad

En dag som börjar klockan fem på morgonen ger ärligt talat inte några stora förhoppningar. Mycket riktigt fick jag tokbryt vid lunchtid över att jag var trött och inte hunnit med det jag tyckt behövt göras.

Men sen vände det – en fin vän hörde av sig och ville komma förbi och sedan även ena svägerskan som dessutom erbjöd sig att hämta storasyster på förskolan på vägen. Så det blev en storfika med bullar här hemma. Trevligt! Vännen, som inte varit här sedan lillebror fötts, hade dessutom med sig både paket till de små och te och choklad till mamman. Älskar det här med mamma-presenter!

3 reaktioner på ”Bästa vändningen

  1. Underbart när det vänder! Såna dagar, och vänner, behövs! 🙂

    Sv: Livet i ”verkligheten” går före bloggosfären..Känner mer och mer så nu efter att Elsa kom och tiden blivit än mer begränsad, att sitta i lugn och ro på toaletten är vardagslyx 😉

    Vi provar oss fram nu, ett alternativ är ju att gå över till mjölkfri ersättning, skulle vara betydligt enklare men jag känner mig inte färdig med amningen än..

    Kan tyvärr meddela att den här dagen går till historien, och inte i positiv bemärkelse 😉 Men-jag ska snart gå och sova i renbäddad säng, det sätter guldkant ändå! 🙂

    Trevlig helg på er! kram

Kommentera

