Hurra för mig!

Idag fyller jag år! igår fick jag en god middag av min mamma, en mycket bra present för en trött småbarnsmamma. God mat (och gärna ost och vin efteråt), en totalstädning och en hel natts sömn står rätt högt på min önskelista just nu. Annars vore det inte helt fel att få något av följande i present:

lovetoast-handcreme-paper-flower_250x250

En riktigt bra handkräm behövs när man byter blöja hundraelva gånger om dagen, är lite nyfiken på varianten från Love & toast. Någon som testat?

amanda-black

Dessa kängor från Kavat, skulle jag gärna barnvagnspromenera i nu när vädret börjar bli lite varmare. Fast får man drömma om ännu varmare tider skulle ett par sandaler från samma märke eller från Swedish hasbeens sitta fint.

choklad

Kolor från Pärlans konfektyr, eller choklad från Chokladfabriken är aldrig fel!

Foto från Eleven, Kavat och Chokladfabriken.

10 reaktioner på ”Hurra för mig!

  1. Hurra för dig! Stort grattis! Och fina presentidéer! Vårskor, det är grejer det. Jag ska nog ge kavatbootsen en sista chans vid tillfälle, den av alla skor jag haft på senare år jag gillat allra bäst trots att de gått sönder. Handkräm är bra, jag minns att vi fick byta bort hårdtvålen första tiden med A för den helt enkelt bara blev gegga av att aldrig hinna torka till ordentligt. Idag är hon för första gången lämnad på fsk utan blöja på, tiden går så fort! Funkar det med tygisarna på lillebror?

  2. Hurra hurra! Hoppas du får en fin dag med mycket mys och skratt!

    Har inte provat handkrämen, men tipsar om Urtekrams handkräm, riktigt bra, och ekologisk! Och Kavats kängor… ångrar mig så att jag inte köpte dem istället för Dr Martens.

  3. Hej å grattis!
    Kavatskorna är en höjdare – har bruna som jag verkligen gillar.
    Kram Sofia

  4. Jag har testat handkrämen. köpte ett trepack kring jul men blev tyvärr besviken. Fina tuber och doftar härligt men i övrigt inget bra köp. Känns bra precis när man smörjer men krämen gör i längden varken till eller från (tycker jag) utan det slutade med att jag fick torrsprickor på tummarna och gick tillbaka till min vanliga handkräm.

    /Linda

Kommentera

