Tack!

ostochvin

Tack för alla fina grattis! Jag hade en väldigt bra födelsedag med lunch med mammagruppen på dagen, en god middag och ost och vin på kvällen. Det senare fick dock intas i all hast, alternerandes en missnöjd bebis mellan oss föräldrar och upprepade inspringningar till en uppvaknande ledsen storasyster. Får nog bli ett nytt försök inom kort, för det mesta av det goda är kvar.

Idag har jag ställt in alla mina planer och sovit bort hela dagen då jag känner av en begynnande förkylning. Mitt bästa tips för att inte bli sjuk är att sova, vilket inte är så lätt med två små, men jag ska göra ett försök!

6 reaktioner på ”Tack!

    • Tack! Ja, det ordnades en syskon-föräldragrupp på Bvc så alla mammorna har större barn också. De flesta är i 2-3årsåldern vilket är smidigt då alla har att anpassa sig efter samma tider för att ses.

  1. Inte en lätt combo, mys på tu man hand och småbarn:)
    Men en Amarone är aldrig fel, den som väntar på något gott… 🙂
    Hoppas du kryar på dig nu!
    Och tack för en gedigen lista, ska titta närmare på den när jag har tid att sätta mig ner – men so far en massa klokheter (som vanligt)!
    Kram!

    • Nej, det är lite knepigt det där… Vi åt upp resterna igår istället, och det var lika gott då.

      Jag mår för övrigt redan bättre, behövdes visst mest en tupplur på dagen och ett något tidigare sänggående på kvällen.

  2. Åh, precis såna där osttallrikar som jag brukade hänge mig åt när lilla C var riktigt liten… Aldrig har ost smakat så gott som efter nio månaders uppehåll. Och så står man sig hela långa amningsnatten på det också.

Kommentera

