Veckans IN:UT

IN:
1 amningsklänning
1 par amningsinlägg
2 mönsterböcker med barnkläder
13 mönsterark
14 olika tyger, allt från småstuvar till hela rullar
1 par gardiner

UT:
18 böcker

Resultat: +14

Hann inte riktigt med att skriva Veckans IN:UT i söndags, så här är alltså veckans sammanställning lite försenad.

Trots en storrensning i bokhyllan blev det stort plus denna vecka då jag fick hem två kassar med tyger och mönster jag fått ärva av min svärmor. Hoppas kunna få lite mer tid att sy framöver!

De böcker som gått iväg hittills är dock bara de som jag gett till familj och vänner, så minst lika många till ska iväg till Stadsmissionen om ingen kommer förbi och plockar åt sig fler böcker. Får se om jag hinner iväg dit den här veckan, då kroppen inte är helt hundra, eller om det får hamna på IN:UT-listan veckan efter.

Kommentera

