Efterlysning

stolsdyna

För några månader sedan sydde jag nya stolsdynor av ett fint tyg jag köpt på Ellos för en himla massa år sedan. Nu har jag kommit på att jag behöver mer tyg i samma mönster. Jag vet att en bloggvän hade fem meter av tyget, men kommer inte längre in på din blogg. (:-( ) Om du läser det här, eller om någon annan har tyget i gömmorna – får jag köpa? Jag tror att det behövs 1-2 meter beroende på hur brett tyget är. Maila mig gärna på ekopyssel@gmail.com i sådana fall.

8 reaktioner på ”Efterlysning

  1. Snyggt!!!
    Undrar bara vad du stoppade dem med. Vi behöver klä om våra stolar, men jag har fastnat på vad man kan ha som stoppning som är mjukt men ändå känd eko. Kanske du har löst det problemet???

Kommentera

