Veckans IN:UT

IN:
ingenting

UT:
1 mammaklänning
1 par vantar

Resultat: -2

Har tyvärr känt mig tvungen att dra ner på auktionerna på Tradera, då det tar en hel del tid att fota objekten, lägga ut dem och sen posta. Den här veckan gick endast en mammklänning iväg. Funderar på att göra ett klädpaket av mammakläderna jag har kvar för att minska besväret och få de bortrensade. Har visserligen flera gravida vänner, men ingen med samma storlek tyvärr.

Dessutom har jag tappat två vantar, från två olika par. Den ena har jag nu insett är förlorad (efter upprepade förfrågningar på Ica där jag äver överygad om att jag tappade den) så det vantparet hamnar på listan. Den andra vanten verkar jag inte heller få tillbaka, men den var hemstickad, så förhoppningsvis kan jag flirta lite med min mormor och få en ny matchande högervante. Ibland funderar jag på om det är jag som ska ha vanthållare på jackan och inte storasyster…

Kommentera

