Var med och tävla om fina barnprodukter från Klippan!

tavling_klippan

JDOTS är en webbshop som värnar om omsorgsfullt hantverk och kvalitet. Här finns många återvunna produkter, samt produkter i ekologiska material. I denna tävling kan du vinna någon av de barnprodukter från Klippan som JDOTS säljer – barnfilt, förkläde, bäddset eller haklapp.

För att vara med och tävla – kika in i webbshopen och kommentera nedan vilken av Klippans barnprodukter du helst skulle vilja vinna.
Svara dessutom på frågan ”Vad är JDOTS gyllene regel?”.

För extra vinstchans i tävlingen kan du även gilla JDOTS på Facebook, samt tipsa om tävlingen på din egen blogg.

Tävlingen avslutas på söndag 17/3 kl 23.59.

Lycka till!

29 reaktioner på ”Var med och tävla om fina barnprodukter från Klippan!

  1. JDTOS gyllene regel är att det bara ska finnas saker som de verkligen älskar. Jag gillar redan på FB, men någon aktiv blogg har jag inte…

  2. Den gyllene regeln är ”Här ska bara finnas saker som vi verkligen älskar! ” Jag skulle helst vilja vinna ett bäddset. Tror vårt barn skulle älska det färggranna mönstret och dessutom är det ju så bra om det han gosar in sig i är av ekologiskt material.

  3. Deras gyllene regel är ”här ska bara finnas saker som vi verkligen älskar!”.
    Skulle helst vilja ha bäddsetet till min lille son. Även gillat på FB. Kram/ Marie

  4. Den gyllene regeln är att det bara skall finnas saker som de verkligen älskar. Jag skulle vilja vinna en brun ullfilt med ugglor på!
    Jag har tyvärr varken FB eller blogg, men en flitig bloggläsare är jag. 🙂

  5. Jdots gyllene regel är ”Här ska bara finnas saker vi verkligen älskar” Jag vill väldans gärna vinna en barnfilt med ugglor på! (Redan när äldsta barnet som nu är 2,5 år låg i magen kikade vi på Klippans filtar, men vi har ännu inte köpt någon! Så nu håller jag tummarna!)

  6. Hej!
    Vad kul med en tävlig 🙂 och kul att hitta till JDOTS hemsida (aldrig hittat dit förr) väckte stort ha-begär!!
    Jag skulle vilja vinna ”lekfilt multicolor orange” (den orange/lila) till att ha som överkast i den lilla växasängen 🙂 skulle göra sig toppenbra i barnrummet här hemma!
    Och deras gyllene regel är att bara ha saker som de verkligen älskar i webbutiken.

    Hoppas du får en fin dag!
    /Annelie

    ps. Vilken fantastisk skapelse JDOTS handflätade filt av stuvbitar är! Alltså WOW har aldrig sett nåt liknande!

    • Nämen oj! Såg nu att det bara var från Klippan-produkterna man fick välja! (trodde det gällde hela barn-fliken) Då väljer jag om jag vinner barnfilten safari röd, att ha i växasängen istället 😉

  7. Åh vilka fina produkter, jag skulle jättegärna vilja ha en haklapp safari 🙂
    Den skulle passa perfekt till min väninnas lilla dotter ❤
    JDOTS gyllene regel är – här ska bara finnas saker som vi verkligen älskar!

    Andrea

  8. Åh vad roligt! Jag vill vinna den fina barnfilten Tree owl i brunt. Den var ju superfin 🙂 JDOTS gyllene regel är att bara ha saker som de verkligen älskar. Bra att de har fokus på att alla produkter ska vara snälla mot människan och jorden!

  9. Vilken fantastisk tävling! Här har vi länge önskat oss ekologiska ullfiltar från Klippan. Helst skulle vi vilja ha barnfilten Bää, den gråa. Bää sa vår lilla och pekade lyckligt på den när jag tittade på JDOTS-hemsida.

    (För övrigt fick jag genast ett köpsug efter JDOTS fina tygpåsar)

    • Jag blev så till mig att jag glömde den gyllene regeln: att det bara skall finnas saker i webbutiken som de verkligen älskar.

  10. ÅÅÅÅÅ jag vill mer än gärna vinna den gråa ull filten med lamm på.

    den gyllene regeln är att bara ha saker som de verkligen älskar i webbutiken.
    Jag har tryckt gilla på facebook
    *håller tummarna*
    // Pernilla

  11. Det finns ju så sjukt mycket fint, hur ska man kunna välja? Det får bli att ”önska” sig en filt Monkey i grått 🙂 Deras gyllene regel är att bara ha saker som de verkligen älskar i webshoppen 🙂

    Sv: Det känns som att vi hamnat i samma ruta när det gäller sömn och tid..men precis som du skriver så är vi snart ute i ”verkligheten” igen, bara att passa på o njuta av det som är bra 🙂 KRAM!

  12. Eftersom barn nr 4 kommer i oktober vore det underbart med en ullfilt så lill*n inte behöver frysa, speciellt de bruna är fina. Både med ugglor eller apor. Deras gyllene regel är att det bara ska finnas saker som de verkligen älskar i webbshopen.

  13. Deras gyllene regel är att det bara ska finnas saker som de verkligen älskar i webbshopen.

    Jag skulle vilja vinna en brun barnfilt safari till vårt lillasyskon!

  14. Barnfilten Bää i grått har jag spanat på länge, den är så fin och en riktig klassiker!

    Jdots gyllende regel är att de bara har saker som de verkligen älskar i shopen (en himla bra regel måste jag säga).

  15. Den gyllene regeln är att bara ha saker de verkligen älskar i webshopen!

    Jag skulle gärna vilja vinna den fina röda monkeyfilten till min lilla dotter som föddes i lördags!

    Vill också passa på och tacka för en fin blogg! 🙂

  16. Åååh!
    Skulle vilja vinna ullfilten Monkey i rött.
    Jdots gyllene regel är att det bara ska finnas produkter de verkligen älskar.

    Har tyvärr varken blogg eller Facebook men håller tummarna ändå! Stenhårt!

  17. JDOTS gyllene regel är att bara ha saker som de verkligen älskar. Jag ÄLSKAR den gråa Barnfilten Baby Heart, så den vill jag gärna vinna!

  18. Jag har alltid avgudat Klippans fina ullfiltar så om jag skulle ha turen att vinna skulle den grå filten med ugglor få pryda nyfödda dotterns vagn. Vi har haft massor av komplikationer efter förlossningen både hon och jag så jag har längtat efter långa härliga barnvagnspromenader utan sjukhusbesök i sikte. JDOTS gyllene regel är att bara ha saker som de verkligen älskar.

  19. Jdots gyllene regel: ”här ska bara finnas saker som vi verkligen älskar”.

    Om jag vinner skulle jag helst vilja ha en av de superfina barnfiltarna så min snart 4 månaders son Olle kan ligga på på vårt kalla golv och köra nackträning. Om ni lottar ut de i ull så vore det ju förstås bäst eftersom de håller värmen så bra. Annars funkar även den i bomull fint.

    Har ingen egen blogg men jag gillar Jdots på Facebook.

  20. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla till bebisen i magen! 🙂 ❤

    Om jag skulle få den stora äran att vinna, skulle jag helst av allt vilja ha det UNDERBARA bäddsettet:

    http://www.jdots.se/sv/artiklar/barn/smatt-gott/baddset-for-spjalsang-safari.html

    Svar: Här ska bara finnas saker som vi verkligen älskar!

    Gillar JDOTS på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

    Har gjort ett inlägg på min blogg här:

    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2013/march/tavling-173-2.html#comment

    Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! ❤ 🙂

  21. JDOTS gyllene regel är: här ska bara finnas saker som vi verkligen älskar!

    Jag skulle önska en röd barnfilt monkey för de är så himlans fina, tidlösa och i ylle. 🙂

  22. JDOTS gyllene regeln är ”Här ska bara finnas saker som vi verkligen älskar! ”. Barnfilten Tree owl i ljusgrå färg är så vacker, och jag skulle så gärna vilja ge den till min svägerskas bebis som snart fyller 1 år.

  23. Pingback: Vinnaren! | Ekomamma i stan

  24. Pingback: Tävlingstips | Ekomamma i stan

Kommentera

