Veckans IN:UT

IN:
Ingenting

UT:
1 sil
1 par strumpor
1 vinglas
15 böcker
1 mammaklänning

Resultat: -18

Tre trasiga prylar, ett traderapaket, och en tripp till Stadsmissionen med så många böcker som rymdes i vagnens varukorg ger veckans resultat. Känns faktiskt som om jag är på gång med rensningen nu. En sak i taget, helt enkelt.

4 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Oj vad du rensat på bra. Borde göra detsamma men har inte orken just nu. Får hoppas att den kommer ihop med att dagarna blir längre 😉

    Du har en utmärkelse inne hos mig 🙂

    • Åh vad kul, ska kolla in den på din blogg!

      Orken går ju upp och ner, har inte haft så myvcket ork att ta mig ut den här och förra veckan, så då blir det lite fixat hemma istället.

  2. Härligt med många minus på listan! Jag har en hel balja med kläder som ska säljas/skänkas, måste samla lite energi först bara 😉

    Sv: Hittills har jag bara varit iväg en gång, och det var när Crille var hemma med flickorna. Tror att det kommer vara så framöver också 🙂

    • Ofta är det lättare att rensa tycker jag, än att frakta iväg prylarna sen. Ofta fastnar jag på om jag ska sälja dem, skänka dem till nån vän eller iväg till stadsmissionen/myronas.

Kommentera

