Veckans IN:UT

IN:
1 sjal

UT:
30 cdskivor

Resultat: -29

Det blev bara en tripp för att lämna grejer den här veckan, men då lämnades å andra sidan ett rejält gäng skivor, som är den nya rensningen nu efter böckerna. På väg ut fick jag syn på precis en sån sjal som jag letat efter – den perfekta ”gömma håret under på dåliga hårdagar”-sjalen. (Se stilen här.) Perfekt på landet där håret inte blir tvättat alls lika ofta.

6 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Jag har så svårt att hitta en ”lagom” sjal, antingen är de för små eller för stora..Kanske får ta och sy om en från mina gömmor 🙂 Hon var verkligen tjusig, tjejen på din inspirationsbild. Både i håret och med magen!

    Sv: Det var verkligen en sten som lättade från mina/våra axlar då reparationen av bilen blev gratis..Puh.

    Vi har galet mycket snö kvar, då det fortfarande är så pass kallt om nätterna så smälter det inte så snabbt förutom på vägar och där det är skottat. Skönt att få njuta av den fantastiska vårvintern vi har här uppe!

    • Ja, jag blir alltid lite avis på de där som lyckas fixa till snygga outfits även som gravida och framför allt genom att plocka från vanliga garderoben.

      Just det där med lagom stor har varit mitt stora problem, och sen att det ska vara rätt mönstrat också.

  2. Det var bra rensat!!!! 🙂 Och själv hittade jag också en sån perfekt sjal häromveckan. Den är egentligen barnens men jag tänker minsann sno den ibland 🙂

Kommentera

