Följ rätt blogg på Bloglovin

I flera dagar nu har det doppat in nya följare på Bloglovin. Varmt välkomna! Jag blir så himla glad varje gång någon väljer att komma hit och läsa, tänk att jag kan få vara en inspiration!

Ett tips är bara att välja rätt blogg att följa på Bloglovin. Den har ju hoppat lite hit och dit under sin tid, men det är versionen https://ekomammaistan.wordpress.com som är den aktuella, så se till att det är denna som ni följer!

En reaktion på ”Följ rätt blogg på Bloglovin

  1. Haha, jag följer båda, ingen risk att jag missar något! 😉 Så kul med flytt, förstår att ni är taggade 🙂

    Sv: Nu har hon ju slutat amma, men innan det så gick jag in till henne. Nu serveras det ist en flaska/natt.

    Astrid har ju verkligen ÄLSKAT sin napp, men det har gått förvånansvärt bra att sluta. Hon har endast använt den vid sovdax sen länge tillbaka, tror att det kanske underlättat. Hoppas att inte E blir sugen på lillebrors nappar nu och passar på att låna dem, så att ni får börja om igen!

    Vi trivs så himla bra i nya sovrummet, precis som jag vill ha det, lugnt och skönt 🙂

Kommentera

