Den som väntat på något gott…

ny_vagn

Det är flera som efterfrågat en uppdatering på det inlägg jag skrev om vår barnvagnspark när lillebror var nyfödd. Det kommer en nytt inlägg om detta om ett tag. Tills vidare nöjer jag mig med att skriva att vagnsparken inte riktigt ser likadan ut nu som för två månader sedan.

7 reaktioner på ”Den som väntat på något gott…

  1. Hej!

    Tack för bra blogg! Jag undrar om du kan tipsa hur man ska frysa in matlådor ifall man inte vill använda plast? Finns det ”bra” plast eller hur kan man frysa in mat mest kemikaliefritt?

    • Tyvärr är det där en fråga som jag själv funderar på. Frysen är ett av de områden som vi ännu inte plastsanerat. Får återkomma med info när vi väl kommer dit.

  2. Sv:
    Skulle vara så skönt om vi gillade förskolan. Bra att veta redan nu lite vad som gäller inför hösten då vi ska planera semester, föräldrarlediga och så inskolningen i början av hösten.

  3. Ah nu blir jag riktigt avundsjuk! Gillar inte alls var vagn men anvander den anda sa lite att jag inte kan motivera ett kop av en ny. Lyckost dig!

    Och grattis til nya lagenheten! Kanner precis samma som dig infor flytten.. tva graviditeter har vi ju gatt igenom har. Kanns sorgligt att lamna aven om man ser fram emot det nya.

    Kram Lisa

Kommentera

