Loppis x 3

I helgen planerar jag att besöka inte mindre än tre loppisar: Både idag och imorgon är det loppis på Zinkens väg i Stockholm, på söndag är det den stora återvinningsfesten i Hornstull, samtidigt som Stockholms Ambulerande Barnloppis också ordnar loppis. Hoppas på att göra många fina fynd, framför allt är det barnkläder, barnskor och amningsvänliga sommarklänningar som jag hoppas kunna komma hem med!

Någon annan som ska dit och fynda?

8 reaktioner på ”Loppis x 3

    • Hittade faktiskt en del i dag, i alla fall i klädväg till barnen. Hoppas på att kunna göra fler fynd imorrn och även gärna något till mig själv, tycker att nu när det är mors dag och allt så är det ju bra läge. 🙂

    • Vad kul! Inser nu att jag kanske inte hinner med båda två så frågan är hur jag ska prioritera. Svårt val!

      Vet du hur prisnivån brukar ligga på den loppisen? Såg på FB att det var himla fina saker, men funderar på om det kanske är dyrt pga det?

      • Det är första gången de kör så jag vet inte men tippar också på lite dyrare (+högre kvalitet). Så det beror lite på vad du är på jakt efter. Själv fyndade jag lite dagiskläder till Rut idag på en loppis ute hos mina päron så jag tänker att jag kan komplettera med lite finare grejer imorgon.

  1. AVUNDSJUK! Jag vill också gå på roliga loppisar! HÄromkring är det svårt att fynda. Men å andra sidan OM man httar något så är det rätt billigt. .)

    • Ja, de loppisarna som är här nu är faktiskt väldigt bra. Annars tycker jag att det är hyfsat svårt att göra riktiga second hand-fynd här i stan för oftast vet de som säljer lite för väl vad saker är värda.

Kommentera

